Ben and Jerrys

Hej allihopa. Vad gör ni :)? Jag sitter och kollar på Gordon's kitchen nightmares på tv:n och väntar på att min lillasyster ska gå och lägga sig så att jag kan ta fram min "cookie dough" som jag köpte idag. För ni som undrar så väntar jag bara för att annars kommer min syster vilja ha minst hälften, och jag känner mig egoistisk idag, och vill ha hela för mig själv. Haha.

Sedan funderar jag också på att läsa lite. Det står mellan boken jag just nu läser, som heter syskonkärlek, en bok vi ska läsa i skolan och tredje boken av twilight-serien som jag fått låna av min kära vän Johanna. Jag tror det blir syskonkärlek faktiskt. Den är ju bara så fin och bra.

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag tittar också på gordon kitchen's nightmares, haha helt sjukt ju.. jag blir as irriterad på kocken som gordon är hos nu! dom är ju äckliga, kastar maten som hamnat på golvet i fritösen, fyyy!

2008-08-28 @ 20:27:24
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: molly

sv: Ja, jag älskar den;P

2008-08-28 @ 21:31:36
URL: http://mews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You know what to do:

Trackback
RSS 2.0