Come on baby just make your move

Hej snyggingar. Förlåt för den dåliga uppdateringen idag, men jag har haft fullt upp. Dagen började med att jag klev upp vid elva, duschade och fixade iordning mig innan gullpuppan Emma nypan Nyberg (nu var jag lite skojjig, hehehe) kom till mig. Kort därefter tog vi moppen till birsta, för Emma skulle köpa lite saker. Under vägen hände det lite olika grejer, några felkörningar och sådant, men jag får inte ta upp allt här för Emma. Haha. Så jag struntar i det.

Efter vi varit på birsta åkte vi iväg och solade, vilket var sjukt skönt. Både jag och Emma somnade till lite. Sedan efter solningen åkte vi hem till Emma och åt middag. Det var pasta och "korvsås". När vi var mätta och väldigt belåtna så tog vi kameran och gick ut för en liten fotorunda. En liten smårolig sak var när jag skulle hoppa ner från en mur (för det skulle ju bli en såååå fin bild...) Jag sa till Emma att jag skulle ramla, men hon sa typ "men neeej, alla klarar att hoppa därifrån". Så jag hoppade.. och ramlade. ÅH. Det är bara jag som lyckas med något sådant.

När vi var klara med våran väldigt roliga fotorunda så åkte vi hem till mig och satt ute i lekparken och pratade i några timmar. Sedan gick vi in och kollade på film och åt popcorn och nu har Emma precis åkt hem. Det blev väldigt lungt och skönt kan jag lova. HAHA. Skojjas bara. Det blev tråkigt nu när hon åkte hem. Väldigt tråkigt. Jag vill vara med Emma hela tiden :( Men jag träffar ju henne imorgon igen, och det är bra.
Ps. jag lägger in lite bilder senare. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You know what to do:

Trackback
RSS 2.0