I will be all that you want

Hej snyggingar.
Jag har nyss kommit hem från "nollningen" vi hade idag. Eller det var egentligen inte en nollning, utan det vara bara massor med tävlingar för ettorna och treorna, och det var tvåorna som höll i alla grenar. Min klass hade en tävling som gick ut på att man fick en ögonbindel, och sedan skulle man smaka på nått och gissa vad det var. Det var lite småkul att hålla i det faktiskt. Speciellt då min klass är så himlans bra.

Ikväll ska jag vara hemma hos Johanna, och Matilda ska vara där också. Vi ska äta ben and jerrys och kolla på film. Det ska bli skojjigt. Det var ett tag sedan vi gjorde något.. Nej nu måste jag byta om och sedan bege mig till Johanna. Men innan det ska jag bjuda på en bild som föreställer mig och Matilda. Jag gillar den skarpt. Hoppas ni också gör det. 



Kommentarer
Postat av: Matilda

jag fullkomligt älskar den :)

2008-08-29 @ 13:22:53
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You know what to do:

Trackback
RSS 2.0