I'll find a way

Hej snyggingar.
Idag är det oktober. Shit. Nu är det verkligen höst. Och snart vinter. Jag får panik .. Jag vill ha sommar året om ju. JAG VILL KUNNA HA KLÄNNING ELLER SHORTS! Hehe.

Idag har jag också ridit på söta hesten Atlas. Vi red barbacka, och det gick väll sådära. Han är lite knäpp. När jag började rida honom (efter sommaren) så gick det aldrig bra i traven, bara i galloppen. Nu är det tvärt om. När man ska fatta gallopp så hoppar han upp och ner. Det är ganska så irriterande. Menmen, Tina sa iaf att hon tycker det är himla bra att jag har sådant tålamod med honom, för det kommer löna sig senare. Så jag ska verkligen inte ge upp, utan fortsätta kämpa. För även om ingen annan tror han kan bli bra så tror jag det i alla fall.

Och bara för att Atlas är så söt så bjuder jag på en bild också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You know what to do:

Trackback
RSS 2.0