nu kan du få mig så lätt

HEEEEEEJ!
Hur ä´ läget? Med mig är det asbra. Hoppas ni mår så bra ni med! Hiihii.
Idag har jag först varit på skolan, och sen i stallet. Jag och Mandis skulle klippa andra halvan av Affe idag (vi klippte andra igår) men maskinen la av :( Eller det var bladen som var fucked up. Så nu går han runt och är klippt på en sida, och två klippta fläckar på andra sidan. Ni ser framför er hur SNYGGT det är va? Hoppas dom hinner fixa nya blad tills helgen iaf, för då ska vi ju försöka oss på våran första tävling. Heheee. Jaja. Sedan red vi iaf, och Affe var ganska fin idag faktiskt. Iaf i skritten och traven. I galloppen dampade han lite som vanligt, men han la av efter ett tag. Catta tyckte iallafall att han var fin, och min kära vän Tildis tyckte också det. Så då var han det. Dom sa ju faktiskt det. Så det så. Hoppas han är fin på onsdag med, för då kanske jag blir lite mer taggad tills tävlingen. För det är jag inte riktigt nu. Konstigt nog.

Btw, jag loooovar att jag ska sluta skriva så hemlighetsfullt här i bloggen Tildis. Och bara för att bevisa det så ska jag skriva något personligt nu. Hm.. Jag har ätit nudlar två gånger idag. Nudlar med curry <3 Hehehehe.

Kommentarer
Postat av: AmandaOkfors

hahaha , guuuuud va personligt det vart där i slutet av bloggen :O ;)

2008-10-06 @ 22:13:21
URL: http://amandaokfors.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åh. NU vart det lite väääl mycket detaljer alltså!

2008-10-07 @ 22:22:20
URL: http://matildacrone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You know what to do:

Trackback
RSS 2.0