party like a rockstar

Hej snyggingar.
Bara för att min sjukt braiga vän Matilda vill att jag ska skriva i bloggen, tänkte jag göra det nu.
Igår var jag hemma hos Matilda på fest. Det var hårdrockstema och jag har inte haft så kul på länge. Det var verkligen sjukt kul. Jag är så glad att jag lärt känna alla som var där igår. Puss på dom.

Jag tänkte skriva en liten lista över vad som var roligast igår. Det kommer här.
- Att träffa alla. Det var helt klart roligast, men inte så kul att läsa om kanske.
- När vi gick ut och gjorde nån lek. Det var mörkt ute och jag var väll lite yr i bollen, så jag såg verkligen ingenting. Jag bara snurrade och sprang. Haha. Ojojoj.
- När jag och Bella skulle göra nudlar för vi var så himla hungriga. Det var så jävla gott. Sedan skulle Lina göra, men hennes var asäckliga och hon gick runt och luktade biff resten av natten. Haha.
- När vi hade "matkrig" (iaf mackor och OST). Vi låg på golvet och kastade. Låter inge kul, men det var askul.
- När Inez blev inlåst på Matildas rum, och fick klättra ut genom fönstret och in genom fönstret till rummet bredvid. Jag kan ju också tala om att Matildas dörr gick i två delar senare på kvällen.
- När Lina däckade! HAHAHAH. Det  var nog dagens.

Hm.. Nu kommer jag inte på flera saker. Men allt, verkligen allt, var roligt igår. Så tack för en helt underbar kväll <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

fyfan vilken bra sammanfattning ;)

2008-10-05 @ 22:40:05
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You know what to do:

Trackback
RSS 2.0