Dagens (lista)

Dagens

Frisyr: Upsatt i boll
Smink: Mascara och puderfoundation
Klädsel: I början på dagen hade jag mjukiskläder, men bytte senare om till beiga chinos, vitt ribbat linne och rosa-röd kofta
Bästa: Fortfarande att hotellet blivit sålt. Thank goooood.
Planer: Kolla på "vem kan slå Filip och Fredrik"
Vill ha i allmänhet: En semester till USA snarast
Materiella vill ha:
Kläder i massor!
Beroende: Smoothie
Bottennapp: Att jag mamma hade så bråttom på stan idag att jag inte hann kolla ordentligt på skor. Efter det var jag pissed off ett bra tag
Längtan: Tills jag får komma bort från Sverige.
Inspiration: Alla bloggar jag läser. Jag är så tacksam för att dom finns. Där kan man hitta inspiration varje dag. Puss
Mående: Livet är på topp just nu

Kommentarer
Postat av: Matilda

hoppas jag är en utav inspirationen, dock tvivlar jag på det ;D eftersom du aldrig kommenterar

2008-09-16 @ 23:02:28
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You know what to do:

Trackback
RSS 2.0