Fullt upp

Hej snyggingar.
Förlåt för att jag aldrig skriver! Men jag hinner nästan aldrig, och när jag väl hinner så orkar jag inte. Menmen. Igår var jag på "fjortiskväll" hos Malin. Där var min kära Buffran, Malin N, Malin S, Tove, Fanny och såklart Malin the host. Vi kollade på film, åt pizza, åt godis, spelade nått roligt tjejspel, körde snurra flaskan och sådana saker. Det var skitkul. Jag lägger in bilder här på bloggen senare, när kameran har laddats klart.

Idag har jag hjälpt till med att städa ut huset i Kramfors. Jag har nog aldrig sett det så rent, haha. Det kommer nog också vara värt dom där timmarna av städning senare när hotellet blir sålt... Sedan efter vi städat klart så åkte jag, Jocke och Johanna till Sundsvall och här ska vi tillbringa kvällen/natten ensama. Vi ska iväg och äta på resturang och allt. Mycket skönt :)

Nu ska jag kolla på skins. Vi hörs. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You know what to do:

Trackback
RSS 2.0