I dare you to move

Hej bloggen.
Denna dag har varit ganska så najs (som dom säger i ica reklamen, haha). På skolan hade vi två lektioner, Multimedia och Foto. På multimedian så jobbade vi vidare på våran musikvideo. Så sjukt roligt, haha. På fotolektionen fick vi knäppa lite bilder och lite annat smått. Inget speciellt alls. Men det var ju bara första lektionen så vi kunde ju inte göra hur svåra saker som hellst, haha.

Sedan efter skolan satte jag mig framför tv:n och kollade på Top model. Alltid lika skojjigt. Sedan gjorde jag inte så mycket, utan satt vid datorn och kollade lite mer på tv:n tills klockan var sex ungerfär. Då åkte jag till stallet för att rida. Jag red världens sötaste Atlas. Det var hoppning. Det gick ganska bra. I början var han sjukt jobbig, slängde med huvudet hela tiden och håll på. Sedan var han seg också. När jag då skulle få lite fart i han och andvände spöt så började han sparka bakut lite, haha. Bitch-atlas. Sedan när hoppade så var endel hopp jättefina, medans andra var lite mindre bra, haha. Men då var det helt mitt fel, då jag drev för lite. Så jag får skylla mig själv om jag tex ramlar av, som jag gjorde idag. Haha. Men jag var glad ändå. Tur för Atlas att han är så söt. Tina sa också att hon trodde han skulle bli hur bra som hellst, och det känns ju bra att höra. Bara jag inte förstör han :| .... Äsh. Nu får jag försöka vara positiv. Det kommer nog bara gå bättre och bättre. Jag hoppas på det iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You know what to do:

Trackback
RSS 2.0