Oh baby it is a wild world

Hej mina små sockersmulor. (HAHA)
Jag måste berätta en sak som hände mig inatt. Jag grät sjukt mycket för att jag var arg. Jag var arg på en person jag inte känner. En person som inte ens finns i verkligheten. Har det någonsin hänt er? Haha. Nej jag skulle inte tro det. Menmen. Såhär var det. Jag satt och läste Eclipse och jag blev så arg och besviken på en person i boken att jag började gråta. Sedan började jag tycka synd om en annan person i boken, så då grät jag ännu mer. Jag satt där i mer än en kvart och lipade. Och då var klockan ca halv två, men jag kunde inte sova, jag var tvungen att fortsätta läsa tills det hände nått bra i boken, för annars skulle jag inte kunna sova. Och vet ni? Jag slutade läsa halv fyra, och då var boken utläst. Jag har inte så mycket bra att säga om den... Eller jo, första halvan av boken var skitbra. Men resten var inte bra alls. Jag är så besviken. Det hände saker som jag verkligen inte ville skulle hända. Saker som ändrar vad jag tycker om en person och jag önskar verkligen att jag inte läst det, för jag vill tycka som jag tyckte förut. Men det kan jag icke. Tyvärr.. Jaja. Det är väll bara att skynda vidare till nästa bok i serien och hoppas på att den är bättre.

Och nej, det är verkligen inte själva boken som är dålig, utan den är skitbra, men det är själva sakerna som händer i den som jag inte gillar. Det är sakerna som händer som jag blir besviken på.

Kommentarer
Postat av: Erika

Låt mig gissa?

Kyssen mellan Jacob och Bella?

Vild gissning, men jag blev själv sjukt irriterad över det, haha.

2008-09-17 @ 09:36:55
URL: http://aszhire.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You know what to do:

Trackback
RSS 2.0