Subway

Hej bloggen.
Nu har jag nyss kommit hem från stan. Jag var där med min kära mamma och min .. kära bror. Mamma beställde klipptid och sedan åt vi på subway. Jag skulle också låna böcker till nypan, men dom fanns icke på bibblan. Eller tvåan skulle finnas, men jag hittade den inte någonstans, fast jag letade.

När jag skulle gå tillbaka till bilen så träffade jag my lovergirl Matilda också. Som jag förövrigt ska spendera min kväll hemma hos. Det blir nog mycket trevligt.

Nu ska jag lyssna på musik och bara vara ett tag. Ha en underbar lördag. Puss

Kommentarer
Postat av: Matilda

åh, you are my lovleygirl too :D

2008-09-06 @ 18:15:35
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You know what to do:

Trackback
RSS 2.0