then that word grew louder and louder

Hej bloggen. Förlåt för denna dåliga uppdatering! Men mitt liv är så stressigt just nu, haha. Idag har jag varit i skolan, men efter lunch ville min vän Emma att jag skulle vara med henne. så jag stack hem till henne och struntade i resten av dagen. Shiet. Vilken gangstah jag är. Men vi ville ju vara tillsammans och fira att vi lever :):) Jorden gick inte under idag.

Efter ett tag hemma hos Emma så åkte vi till stallet och red. Jag red på Atlas, eller Affe som man också kan säga. Det gick sådära. Han var fin i uppvärmningen, men när vi väl hoppade så gick det inte så bra. Vi kom fel på många hinder, men snäll som han är försöker han endå. Världens sötaste Atlas :) Sedan efter ridningen åkte jag hem och duschade/åt och nu sitter jag här. Nästan redo för sängen. Först ska jag bara välja ut lite småsaker jag ska ha på mig imorgon, då vi ska klä ut oss till hårrockare i klassen (det är brännbollstunering). Haha. Det blir nog kul. Neeej, nu måste jag gå. Godnatt. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra Petra!! För annars.. <3

2008-09-11 @ 00:20:03
URL: http://johannaberglund.blogg.se/
Postat av: Matilda

hardrocker for life <3

2008-09-11 @ 15:32:01
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You know what to do:

Trackback
RSS 2.0