tisdag

Hej bloggäääN.
Gud vilken dålig bloggare jag är. Jag skriver ju aldrig typ. Ojojoj. I lördags var jag i alla fall och bowlade + åt middag med tre av mina kära vänner. Emma, Ida och Tildis. Det var mycket roligt. Jag fyllde också år kan jag ju påpeka, fast det visste ni nog redan.

Idag har jag varit på skolan och haft två lektioner. Engelska och Matte. Vi fick tillbaka våra matteprov, och jag fick G. Haha. Jippiekajej. Det gjorde min dag. Sedan efter skolan gick jag på stan med Johanna, och jag köpte en bok. Och inte vilken bok som hellst. Utan fjärde och sista boken i Twilight-serien (så du får köpa något annat Matilda, haha). Jag ska läsa lite ikväll tror jag. Hihi.

Nu ska jag fortsätta kolla på idol! Jag skriver nog mer senare. Puss

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag hade inte ens tänkt köpa den boken :P

2008-09-30 @ 22:32:24
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You know what to do:

Trackback
RSS 2.0